sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Jumalan lahjoista

Niin Pietari sanoi: "Hopeaa ja kultaa ei minulla ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan: Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä, nouse ja käy."
Ap. t. 3:6

Jumala ei anna meille maallisia rikkauksia vaan jotain paljon parempaa. Sen sijaan että voimme täyttää talomme ja elämämme turhalla tavaralla hän täyttää sydämemme, ja elämämme, rakkaudellaan ja toivolla.

Kiitos Herra että saan nauttia sinun rakkaudestasi ja elää toivoasi täynnä. Tänä päivänä voin uskoa taas että sinä olet rinnallani ja täytät tarpeeni. Sinä, joka tunnet ne paremmin kuin minä itse.

Anna minulle altis mieli ja rakastava sydän. Auta etten kaipaisi turhuuksia vaan aina etsisin sinua, rukouksessa ja jokapäiväisessä elämässä. Niinäkin hetkinä kun kaikki tuntuu menetetyltä ja mahdottomalta sinä olet vierelläni, odottaen että annan luvan lohduttaa ja auttaa.

Kiitos kaikesta jonka olen kokenut ja niistä opetuksista jotka vielä odottavat. Jopa vaikeudet ja tuska on minulle rakasta, enhän olisi se joka olen ilman sitä. Eikä minulla olisi varmuutta sinun rakkaudestasi, amen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti